Teams contact center integration, Teams phone migration and Direct Routing, AI-enhanced communication & recording, Meeting room devices and IP-Phones, NextGen voice applications and services
Med AudioCodes omvandlar du Microsoft Teams till en komplett företagskommunikationslösning och behåller kontrollen över din egen plattform. Dra nytta av vårt 18-åriga partnerskap med Microsoft för att stärka din kommunikationsstruktur och säkerställa förtroende bland IT-chefer, användare och kunder.
Omtolkning av Kundkontakt
Upplev framtiden för kundkontakt med AudioCodes Voca CIC. Denna prisbelönta kontaktcenterlösning integrerar varje Microsoft Teams-användare i serviceflödet och höjer servicenivån och tillgängligheten. Med intuitiva samtalflöden, CRM-integration och inbyggd konversations-AI säkerställer Voca CIC sömlösa kundupplevelser ovanpå Teams, vilket minskar arbetsbelastningen och förbättrar servicetillförlitligheten.
Upptäck kraften i Voca CIC:
1. Superkraft för Teams-användare:
Ge alla Teams-användare, även utanför kontaktcentret (IT-support, HR/rekrytering, försäljning och mer), tillgång till smart samtalshantering, rapportering och automatiserade samtalsflöden. Kundtjänstmedarbetare kan enkelt dra nytta av expertis från backoffice under viktiga tjänstesamtal.
2. Inbyggd Conversational AI:
Få värdefull insikt och förbättra kundkommunikationen med hjälp av inbyggda funktioner för Conversational AI och realtidsintegration med CRM-system, databaser och MS Power Apps.
3. Integrerad kommunikation:
Utnyttja fördelarna med Microsoft Teams Telefon för att skapa en sömlös kommunikationsupplevelse, med en enda källa till sanning för alla dina medarbetare.
https://www.audiocodes.com/solutions-products/voiceai/voca-conversational-interaction-center